Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2013 12:09 - Еволюция на пушечното месо
Автор: vessodel Категория: Политика   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
0



  

ЕВОЛЮЦИЯ НА ПУШЕЧНОТО МЕСО

 

Купих си бензин от марка „Лайт“ –

бил за моя случай като по поръчка.

Можел съм спокойно да се паля –

кожата ми само би опърлил.

Всичко съм предвидил и приготвил.

Само дето нямам кауза.

Каузата е като съдийска тога –

можеш гол под нея да нареждаш хаоса.

Иначе е ясно: ще ме сметнат

като случай „Маловажни“  –

тези дето само от депресия

в извлек от петрола жвакат.

Не! Живота аз не си го давам –

искам още та си гледам от тивито

как приготвят вкусотии с ненасита,

как си вярват, че ще им повярват,

как акълът капе от щастливците,

как плашилото се зъби срещу вятъра,

как заветно изповядваме рецидивистите ...

---------------------------------------------------------------

Тръгнал съм с бутилка „Лайт“ бензин

и, не щеш ли, приближавам общината.

Цял клокоча в кръв и слуз, пришпорват ме ензими.
Скоро ще съм прима новината.

--------------------------------------------------------

Новина:

Днес признателни потомци

в братската могила на самозапалените

чучелото на

Солидарността

възпламениха.

      © Веселин Делчев





Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vessodel
Категория: Забавление
Прочетен: 149358
Постинги: 153
Коментари: 29
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930