Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2012 20:02 - Как ни бъзикат
Автор: vessodel Категория: Забавление   
Прочетен: 448 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 09.11.2012 20:39


  Философите отдавна бърборят, че човек не трябва да бъде средство, а цел. Държавата няма против това и е включила множество правни норми в съдържанието си. Едни от тях позволяват и на майка ми да получава социални добавки за инвалидност.  Срокът  на дебидната й карта преди месеци изтече. Наскоро със собствен превоз отидохме до единствения офис на банката, където автоматично се подновяват такива кредитни карти, но няма начин автоматично да се получават. Бързо бяхме обслужени и веднага се възползвахме от банкомата отвън. Оперирах аз, обучавайки майка си. Първата максимална част от неусвоената сума я получихме без проблем. Но при следващите опити банкоматът прибираше картата и толкова. Старата жена седна в колата, за да не се измъчва уязвимия й крак. Влязох отново в офиса, служителките ме посрещнаха наежени:
   -  Вие да не теглите повече от 400 лв.?! Доведете жената да си получи картата.
   Отиде майка ми, взе си картата и отново я поставихме на определеното място по установения начин. Банкоматът пак я глътна и преустанови чаканите от нас действия. За пореден път се върнах в офиса. Веднага ми беше наредено, че потребителката лично трябва да яви.
  - А ако се случи да падне докато отново дойде при вас, кой ще отговаря за пълното й осакатяване? - казах го отчетливо и с възмущение.
  - Не ми повишавайте тон! Тук се работи!
    Докато придружа майка, за да влезе за трети път в банката, там вече стоеше полицай и се взираше в лицето ми. Беше специално извикан.
       Ето ги малките камъчета - каква е тази организация да караш сакатите хора лично да се тътрят към едно единствено място, където ги чакат нови опасности.
                                               Веселин  Делчев



Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vessodel
Категория: Забавление
Прочетен: 149256
Постинги: 153
Коментари: 29
Гласове: 101
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930